شرکت پست هلدینگ، با افزایش خرید، سال مالی 2024 را با سرعت بالایی به پایان رساند، زیرا درآمدهای سه ماهه چهارم و کل سال بالاتر از پیش بینی وال استریت بود و این شرکت رشد دو رقمی بالای خط را برای سال ثبت کرد.
درآمد خالص برای سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر با 24.2 درصد افزایش به 81.6 میلیون دلار، معادل 1.28 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سهام عادی، از 65.7 میلیون دلار یا 1.01 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سال گذشته، افزایش یافت. بر اساس تعدیل، سود خالص 100.9 میلیون دلار یا 1.53 دلار به ازای هر سهم کاهش یافته بود، در مقابل 110.9 میلیون دلار یا 1.63 دلار به ازای هر سهم کاهش یافته در دوره سال قبل. این رقم از برآورد گران قیمت تحلیلگران 1.23 دلار در EPS تعدیل شده پیشی گرفت.
برای سال مالی 2024، پست مستقر در سنت لوئیس شاهد افزایش 21.7 درصدی درآمد خالص به 366.7 میلیون دلار یا 5.64 دلار به ازای هر سهم کاهش یافته از 301.3 میلیون دلار یا 4.82 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سال مالی 2023 بود. سود خالص تعدیل شده به 419 دلار رسید. ، یا 6.27 دلار به ازای هر سهم رقیق شده، در مقایسه با 358.1 میلیون دلار یا 5.34 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سال گذشته. پیش بینی نهایی وال استریت برای EPS تنظیم شده تمام سال 5.98 دلار بود.
پست گفت که نتایج سال 2024 آن منعکس کننده مشارکت حاصل از خرید است: بخشی از کسب و کار غذای حیوانات خانگی شرکت J.M. Smucker در اواخر آوریل 2023 و همچنین محصولات Perfection Pet Foods و Deeside Cereals در اوایل دسامبر 2023. درآمد تعدیل شده شامل هزینه های یکپارچه سازی، بازسازی و بسته شدن تسهیلات نمی شود. هزینه ها، و هزینه های مبادله، در میان سایر موارد. پست همچنین برای سه ماهه چهارم سال 2023 هزینه کاهش سرقفلی 42.2 میلیون دلاری مربوط به واحد گزارش دهی پنیر و لبنیات خود را در بخش خرده فروشی یخچالی خود در نظر گرفت.
رابرت ویتال، مدیر اجرایی، در یک کنفرانس تلفنی در 15 نوامبر به تحلیلگران گفت: “ما سال مالی 24 را با سه ماهه چهارم قوی به پایان رساندیم و به نتایج کل سال افتخار می کنیم.” دو سال گذشته شاهد یک تغییر پله ای در EBITDA تعدیل شده بوده ایم که 45 درصد رشد داشته است. تقریباً نیمی از این به دلیل رشد ارگانیک و نیمی از سهم خرید حیوانات خانگی است. علاوه بر این، ما این رشد را به جریان نقدی آزاد قوی تبدیل کردیم و در طول دو سال گذشته تقریباً 1 میلیارد دلار درآمد داشتیم.
او خاطرنشان کرد: «در سال مالی 24، قیمتگذاری به هزینههای ورودی رسید. “ما در زنجیره تامین تولید خود به بهبود مستمری دست یافتیم و شروع قابل توجهی را برای تجارت حیوانات خانگی خود با بیش از دو برابر خریدمان حفظ کردیم. در همین حال، مجموعه متنوع، امتیاز قیمت و ارزش افزوده محصولات ما به ارائه جبران حجم برای یک پسزمینه چالشبرانگیز مصرفکننده ادامه میدهد. ما اکنون در موقعیت جذابی برای بازگشت به رشد الگوریتمی هستیم.”
بر اساس گزارش پست، که به کمک 67 میلیون دلاری پرفکشن پت فودز اشاره کرد، فروش خالص سه ماهه چهارم با 3.3 درصد افزایش به 2.01 میلیارد دلار از 1.95 میلیارد دلار در سال گذشته رسید. این شرکت گفت، بدون احتساب خرید، رشد فروش در واحد خدمات غذایی با کاهش حجم در بخشهای برندهای پست مصرفکننده، خردهفروشی یخچالدار و Weetabix جبران شد. فروش خالص کل سال به 7.92 میلیارد دلار رسید که 13.3 درصد نسبت به 6.99 میلیارد دلار در سال مالی 2023 افزایش داشت.
در بزرگترین واحد تجاری، Post Consumer Brands، فروش خالص سهماهه چهارم با افزایش 3.9 درصدی نسبت به سال گذشته به 1.05 میلیارد دلار رسید که به کمک افزایش فروش از سوی Perfection کمک کرد. بدون احتساب خرید، حجم 6.3 درصد کاهش یافت که پست عمدتاً به کاهش تولید مشترک غذای حیوانات خانگی نسبت داد. سود عملیاتی با کاهش 0.6 درصدی به 140.2 میلیون دلار رسید. فروش خالص سال مالی 2024 در این بخش – که عمدتاً بر غلات آماده برای خوردن آمریکای شمالی، غذای حیوانات خانگی و کره بادام زمینی متمرکز بود – 35.5 درصد افزایش یافت و به 4.11 میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمد عملیاتی با 42.9 درصد افزایش به 541.2 میلیون دلار رسید.
جف سادوکس، مدیر عملیاتی، در این تماس گفت: “PCB یک سال استثنایی را با یک Q4 بسیار قوی به پایان رساند، زیرا هم خواربارفروشی ها و هم حیوانات خانگی سود نسبی خود را نسبت به سال قبل افزایش دادند.” محرکهای اصلی قیمتگذاری سالانه، عملکرد پایدار قوی در هزینه و تولید، و رشد محصولات با ارزش ما، چیزی بیش از خنثی کردن حجم پایین دسته غلات و هزینههای تبلیغاتی بالاتر بود.
در غلات، ما شاهد کاهش نرخ کاهش طبقه بندی به 2.6٪ بودیم که مطابق با روند تاریخی قبل از COVID. سبد مارک تجاری ما عملکرد بهتری نسبت به دسته داشت، و برچسب خصوصی به رشد خود ادامه داد که با توجه به سهم برچسب خصوصی ما، به نفع ما بود.
Zadoks افزود، پست همچنین بسته شدن کارخانه غلات خود در لنکستر، اوهایو را “به موقع و با بودجه” تکمیل کرد. “در حالی که این استفاده از ظرفیت ما در غلات را بهبود می بخشد، ما به ارزیابی شبکه خود برای بهینه سازی بیشتر ادامه خواهیم داد.”
فروش خالص در واحد خرده فروشی یخچالی با 2.9 درصد کاهش به 226.5 میلیون دلار در سه ماهه چهارم رسید. به گفته پست، حجم 0.7 درصد افزایش یافت، با افزایش 6 درصدی در غذاهای جانبی و 12.6 درصدی در سوسیس تا حدی با ضرر توزیع پنیر (کاهش حجم 16.8٪) و محصولات کم حاشیه در تخم مرغ (حجم کاهش 6.5٪) جبران شد. سود عملیاتی با 6.7 درصد افزایش به 12.8 میلیون دلار رسید. برای سال مالی 2024، فروش خالص 5.6 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به 962.2 میلیون دلار رسید، در حالی که درآمد عملیاتی با 9.7 درصد افزایش به 75.9 میلیون دلار رسید.
همانطور که انتظار میرفت، کسبوکار خردهفروشی یخچالدار ما در سهماهه چهارم پیشرفتهای پی در پی داشت، زیرا دورهای را اصلاح کردیم.
منبع: foodbusinessnews
یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…
انتظار میره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…
یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سهتاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشیهای تاشوی بعدی یعنی…
[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…
[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…