[ad_1]
Nexen Tire (مدیرعامل Kang Ho -Chan) در سی امین اعلام کرد که فروش 77.7 میلیارد برنده و سود عملیاتی 40.7 میلیارد برنده در سه ماهه اول سال جاری را ثبت کرده است. فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.7 ٪ افزایش یافته است و در نتیجه بالاترین فروش سه ماهه تا کنون بوده است و هم فروش و هم سود عملیاتی بیش از تخمین های شرکت اوراق بهادار است.
در سه ماهه اول ، عملکرد Nexen Tire در گسترش و گسترش محصولات ممتاز مانند حجم فروش زیاد و اینچهای بالا (بیش از 18 اینچ) مؤثر بود. به طور خاص ، مقادیر اضافی از میزان استفاده از گیاهان 2 اروپا به دست آمده است و با وجود وضعیت ناپایدار بازار در صنعت خودرو ، این شرکت با گسترش عرضه لاستیک های جدید خودرو (OE) به خودروسازان اصلی رشد خود را گسترش داده است.
در منطقه ، اروپا رشد جهانی فروش را رهبری کرد. در اروپا ، تقاضای بازار تایر جایگزین (Re) از نیمه دوم سال گذشته محکم بوده است و تقاضا برای محصولات فصلی مانند زمستان و لاستیک های آشامیدنی نیز افزایش یافته است. فروش اروپایی 316.5 میلیارد KRW بود که حدود 41 ٪ از کل فروش است.
در پس زمینه رشد زیاد در اروپا ، از طریق گسترش محصولات هدفمند وسیله نقلیه حق بیمه و بازاریابی ورزشی و همچنین گسترش ظرفیت تولید آنها ، آگاهی از برند نیز وجود دارد. Nexen Tire در حال تهیه لاستیک های OE برای مارک های برتر پریمیوم مانند مرسدس بنز ، BMW و آئودی است که از سال 2016 با پورشه شروع می شود. این گسترش عرضه به طور طبیعی با تقاضای جایگزینی ادامه دارد.
از نظر هزینه ، چشمه دریایی ، که به دلیل دور زدن اوج امید به دلیل مسائل ژئوپلیتیکی سال گذشته و افزایش حجم تعرفه های گمرک ایالات متحده ، در همان سطح سال قبل بهبود یافت و نسبت کرایه در مقایسه با فروش کاهش یافت. با این حال ، از آنجا که تقاضا برای مواد اولیه جامد بود ، قیمت لاستیک طبیعی و بازار لاستیک مصنوعی ، که در طول سال افزایش یافت ، حفظ شد.
Nexen Tire قصد دارد رقابت در بازار خود را گسترش دهد و موقعیت خود را به عنوان یک استراتژی سفارشی گسترش دهد که منعکس کننده وضعیت بازار و ویژگی های تقاضا توسط منطقه در وضعیت اقتصادی با نوسانات بالا باشد. در اروپا ، این شرکت قصد دارد رشد بیرونی شرکت را بر اساس حجم گسترش هدایت کند و در ایالات متحده ، قصد دارد با کشت حجم جهانی ، تنظیم قیمت و توزیع در پایین دست ، انعطاف پذیر به سیاست تعرفه پاسخ دهد. علاوه بر این ، این شرکت به دنبال افزایش فروش با متنوع کردن خطوط معاملاتی و انبارهای لجستیک محلی در بازارهای استراتژیک مانند ژاپن و استرالیا است.
در همین حال ، تایر Nexen در حال دنبال یک استراتژی یکپارچه محصول است که می تواند به وسایل نقلیه برقی و فواصل احتراق داخلی پاسخ دهد. بر اساس کیفیت و فناوری عالی ، همان محصول بهترین عملکرد در هر دو وسیله نقلیه برقی و موزه های احتراق داخلی است.
برای پشتیبانی از این استراتژی ، Nexen Tire به طور فعال از آخرین فناوری هایی مانند AI و VR برای توسعه محصولات استفاده می کند.
[ad_2]
لینک منبع
یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…
انتظار میره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…
یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سهتاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشیهای تاشوی بعدی یعنی…
[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…
[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…