[ad_1]

شرکت Tire & Technology Hankook ، Ltd. (مدیرعامل Jong -sun Ahn ، Lee Sang -hoon ، از این پس به عنوان Hankook Tire) فروش KRW 4.96 تریلیون و سود عملیاتی KRW 354.6 میلیارد را بر اساس عملکرد مدیریت جهانی تلفیقی در سه ماهه اول 2025 ثبت کرد.
در این سه ماه ، عملکرد سیستم هانون ، یک راه حل جهانی مدیریت انرژی حرارتی خودرو ، که در ژانویه امسال به عنوان یک شرکت تابعه از تایر Hankook گنجانیده شده بود ، در ارتباط بود. Hankook Tire درآمد خود را از جمله تایر و مدیریت حرارتی اعلام کرد.
در بخش تایر ، فروش 10.3 ٪ سال افزایش یافته و به 2.34 تریلیون برنده شد و سود عملیاتی 16.3 ٪ سال کاهش یافت -در سال به 33.3bn. سود عملیاتی به دلیل افزایش هزینه ها مانند هزینه های مواد اولیه و قلعه دریایی کاهش یافته است. عملکرد سیستم هانون که یک بخش مدیریت حرارتی است ، 2.6 تریلیون برنده و سود عملیاتی KRW 20.9 میلیارد است.
در فروش خودروها و لاستیک های کامیون سبک ، نسبت لاستیک های بالای اینچ بالاتر از 18 اینچ 47.1 ٪ بود که افزایش 0.3 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. در مناطق اصلی ، چین در 64.7 ٪ بالاترین و پس از آن 58.5 ٪ در کره ، 57.1 ٪ در آمریکای شمالی و 39.1 ٪ در اروپا بود. نسبت لاستیک های وسیله نقلیه برقی در بین فروش تایر تجهیزات اصلی (OET) برای اتومبیل های مسافربری و کامیون های سبک 23 ٪ بود که 6 ٪ P سال -سال -سال بود.
Hankook Tire به لطف افزایش فروش تایر خودروهای برقی ، که معادل فروش محصولات با ارزش بالا و لاستیک های وسیله نقلیه برقی است به دلیل گسترش عرضه لاستیک برای اتومبیل های جدید برای اتومبیل های پریمیوم جهانی ، عملکرد فروش را هدایت کرد.
به طور خاص ، در سه ماهه اول ، وسیله نقلیه ابزار ورزشی فولکس واگن (SUV) “Tiguan” به لاستیک های عملکردی فوق العاده با عملکرد فوق العاده ، ونتوس Evo SUV ، به عنوان یک تایر جدید ، به SUV -Only Ultra -High Performance عرضه شد. در نتیجه ، این شرکت همچنان با حدود 280 اتومبیل در حدود 50 مارک اتومبیل های پریمیوم جهانی مانند مرسدس-AMG 'GT Coupe' ، BMW 'M5' همکاری می کند و فناوری برتر جهان را اثبات می کند.
علاوه بر این ، لاستیک های جدیدی را برای وسایل نقلیه برقی از مارک های اصلی مانند پورشه ، آئودی ، BMW ، موتور هیوندای ، کیا ، تسلا ، BYD و LUCID تأمین می کند. در نتیجه متنوع سازی نمونه کارها اولین نام تجاری کامل خودروی برقی در جهان با نام “یون” ، که در سال 2022 راه اندازی شد ، در حال حاضر بیش از 300 استاندارد کار می کند که می تواند در اکثر وسایل نقلیه برقی از 16 اینچ تا 22 اینچ نصب شود.

[ad_2]
لینک منبع