[ad_1]
این مسابقه به ترکیب پیشرفته مردم و ماشین ها بستگی دارد. شتاب ، تمام ترمزها از پای راننده ساخته شده است. اما اگر درایور توری دیگر نتواند از آن استفاده کند ، چه می شود؟ در سال 2018 ، راننده مسابقه رابرت ویکنس در یک تصادف قرار گرفت و به نتیجه وحشتناک فلج بدن تحتانی رسید. اما او تسلیم نشد و مرحله مسابقه را به چالش کشید.

رابرت ویکنس راننده سابق Indica است. او به این مسابقه بازگشت و در سال 2023 با کمک بوش قهرمان کلاس TCR Michelin Challenge شد. ماشین مسابقه او Elantra n TCR مدرن است.

ترمز ماشین مسابقه به حواس زیادی احتیاج دارد. به طور خاص ، بازخوردی که راننده از طریق پدال در مرحله تغییر دریافت می کند ، موفقیت ترمز موفقیت آمیز است. رابرت ویکینز حس ترمز را می خواست ، مانند ترمز معمولی راننده. سیستم های موجود چنین بازخوردی را ارائه نمی دهند.

برای طراحی سیستم ترمز Wickens ، Bosch یک راه حل بازخورد جامد را با استفاده از ماژول سیستم ترمز الکترونیکی (EBS) و سیستم عامل های کنترل ایجاد کرده و در کلاس Le Mantona Hybrid (LMDH) نمایش داده می شود. ترمز به طور مداوم کار می کند و سرعت بازخورد نیز سریع است. همچنین یک عملکرد تشخیصی برای ایمنی وجود دارد.

او اکنون یک فصل موفق در کلاس TCR دارد و با دستگاه شورولت Corvette Z06 GT3.R در کلاس برتر GTD (FIA GT3) اجرا می شود. همانطور که این کلاس عالی بود ، به حمایت بوش نیاز بود. بوش فن آوری هایی برای ارائه بازخورد ظریف در هنگام تسریع ، ترمز و تغییر دنده دارد.

کلاس TCR مسابقه ای است که به تنهایی برگزار می شود ، اما GTD ها متفاوت هستند. راننده و ورق دیگر باید نشان داده شود. تیم مسابقه Bosch و Pratt Miller همچنین یک تغییر دستکاری پدال برای کنترل کننده های دستی و رانندگان معمولی که توسط ویکنز استفاده می شود ، ایجاد کردند. صحنه های غلبه بر ناتوانی ویکنز و بوش راننده بیشتری برای رویای در ورزش های حرکتی خواهد بود.

سریال مسابقه رابرت هفتمز مسابقات قهرمانی اتومبیل های فناوری هواشناسی IMSA است. در سری IMSA ، پیدایش گروه Hyundai Motor Group نیز در سال 2026 شرکت خواهد کرد.
[ad_2]
لینک منبع