[ad_1]

Nexen Tire (مدیرعامل Kang Ho -Chan) در سی امین اعلام کرد که فروش 77.7 میلیارد برنده و سود عملیاتی 40.7 میلیارد برنده در سه ماهه اول سال جاری را ثبت کرده است. فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.7 ٪ افزایش یافته است و در نتیجه بالاترین فروش سه ماهه تا کنون بوده است و هم فروش و هم سود عملیاتی بیش از تخمین های شرکت اوراق بهادار است.
در سه ماهه اول ، عملکرد Nexen Tire در گسترش و گسترش محصولات ممتاز مانند حجم فروش زیاد و اینچهای بالا (بیش از 18 اینچ) مؤثر بود. به طور خاص ، مقادیر اضافی از میزان استفاده از گیاهان 2 اروپا به دست آمده است و با وجود وضعیت ناپایدار بازار در صنعت خودرو ، این شرکت با گسترش عرضه لاستیک های جدید خودرو (OE) به خودروسازان اصلی رشد خود را گسترش داده است.
در منطقه ، اروپا رشد جهانی فروش را رهبری کرد. در اروپا ، تقاضای بازار تایر جایگزین (Re) از نیمه دوم سال گذشته محکم بوده است و تقاضا برای محصولات فصلی مانند زمستان و لاستیک های آشامیدنی نیز افزایش یافته است. فروش اروپایی 316.5 میلیارد KRW بود که حدود 41 ٪ از کل فروش است.
در پس زمینه رشد زیاد در اروپا ، از طریق گسترش محصولات هدفمند وسیله نقلیه حق بیمه و بازاریابی ورزشی و همچنین گسترش ظرفیت تولید آنها ، آگاهی از برند نیز وجود دارد. Nexen Tire در حال تهیه لاستیک های OE برای مارک های برتر پریمیوم مانند مرسدس بنز ، BMW و آئودی است که از سال 2016 با پورشه شروع می شود. این گسترش عرضه به طور طبیعی با تقاضای جایگزینی ادامه دارد.
از نظر هزینه ، چشمه دریایی ، که به دلیل دور زدن اوج امید به دلیل مسائل ژئوپلیتیکی سال گذشته و افزایش حجم تعرفه های گمرک ایالات متحده ، در همان سطح سال قبل بهبود یافت و نسبت کرایه در مقایسه با فروش کاهش یافت. با این حال ، از آنجا که تقاضا برای مواد اولیه جامد بود ، قیمت لاستیک طبیعی و بازار لاستیک مصنوعی ، که در طول سال افزایش یافت ، حفظ شد.

Nexen Tire قصد دارد رقابت در بازار خود را گسترش دهد و موقعیت خود را به عنوان یک استراتژی سفارشی گسترش دهد که منعکس کننده وضعیت بازار و ویژگی های تقاضا توسط منطقه در وضعیت اقتصادی با نوسانات بالا باشد. در اروپا ، این شرکت قصد دارد رشد بیرونی شرکت را بر اساس حجم گسترش هدایت کند و در ایالات متحده ، قصد دارد با کشت حجم جهانی ، تنظیم قیمت و توزیع در پایین دست ، انعطاف پذیر به سیاست تعرفه پاسخ دهد. علاوه بر این ، این شرکت به دنبال افزایش فروش با متنوع کردن خطوط معاملاتی و انبارهای لجستیک محلی در بازارهای استراتژیک مانند ژاپن و استرالیا است.
در همین حال ، تایر Nexen در حال دنبال یک استراتژی یکپارچه محصول است که می تواند به وسایل نقلیه برقی و فواصل احتراق داخلی پاسخ دهد. بر اساس کیفیت و فناوری عالی ، همان محصول بهترین عملکرد در هر دو وسیله نقلیه برقی و موزه های احتراق داخلی است.
برای پشتیبانی از این استراتژی ، Nexen Tire به طور فعال از آخرین فناوری هایی مانند AI و VR برای توسعه محصولات استفاده می کند.
[ad_2]
لینک منبع