[ad_1]
شرکت کیا ، آموزشی ویبولیتین روز جمعه 25 جلسه جلسه توجیهی شرکت (IR) برگزار کرد و نتایج مدیریت خود را در سه ماهه اول سال 2025 اعلام کرد.
کیا در سه ماهه اول سال 2025 (عمده فروشی) 77،648 واحد (1.6 ٪ ↑) به فروش رساند و نتیجه مدیریت 28.75 تریلیون وون (6.9 ٪) بود ، سود عملیاتی 3.86 میلیارد ون (12.2 ٪ ↓) ▲ اعلام کرد که 2.39 تریلیون برنده (14.8 ٪ ↓) ثبت شده است. (مبنای ادغام IFRS)
با توجه به درآمد سه ماهه اول ، کیا گفت: “ما به دلیل تقاضای پیشگام در بازار ایالات متحده و فروش قوی هند و بازارهای نوظهور ، در مدت مشابه سال گذشته به افزایش فروش جهانی ادامه داده ایم ، زیرا ترجیحات مشتری برای وسایل نقلیه با ارزش بالا مانند هیبریدها در حال گسترش است.”
علاوه بر این ، علی رغم افزایش قیمت های ناشی از فروش با ارزش افزوده با ارزش بالا ، کاهش هزینه های مواد به دلیل کاهش مواد اولیه و نرخ ارز مثبت مبتنی بر تضعیف برنده ها ، انگیزه های بازارهای بزرگ در خارج از کشور ، که در سه ماهه اول بسیار کم بود ، و اثر پایه فروش EV9 EV9 Full -Sale در سال گذشته است. “

عملکرد 1Q12 (ژانویه -MARCH) عملکرد
فروش کیا در سه ماهه اول سال 2025 به ثبت رسیده است 13،564 پوند ، کاهش 2.4 ٪ سال -سال -سال ، 63،084 واحد ، 2.5 ٪ سال -در سال ، به 77،648 واحد ، 1.6 ٪ سال -سال. (مبنای عمده فروشی)
فروش داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به دلیل تأثیر K3 و Mojave Dansan با وجود محبوبیت مدلهای RV مانند سورنتو ، کارناوال و اسپرتاژ و EV3 ، یک مدل وسیله نقلیه الکتریکی ، اندکی کاهش یافته است.
فروش خارج از کشور به تقاضای منطقه آمریکای شمالی ، به ویژه در ایالات متحده منجر شد و فروش Siros در هند و فروش قوی در بازارهای نوظهور مانند Ajung -Dong و آمریکای لاتین کاهش یافت.
در سه ماهه اول سال 2025 ، که از نظر سه ماهه به بزرگترین فروش رسیده است ، قیمت فروش (ASP) به دلیل گسترش اتومبیل های دوست داشتنی محیط زیست و وسایل نقلیه RV افزایش یافته و نرخ ارز دوستانه همچنان به سال 6.9 ٪ افزایش می یابد -سال به 28.17 تریلیون برنده شد.
نرخ هزینه فروش 78.3 ٪ ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل افزایش مشوق ها ، 2.1 درصد افزایش یافته است و نسبت مدیریت فروش 11.0 ٪ بوده است که نسبت به سال قبل 0.3 درصد افزایش یافته است.
در 1Q ، سود عملیاتی 3.86 تریلیون برنده به ثبت رسیده است ، به دلیل افزایش فروش و افزایش قیمت RV -متمرکز و افزایش قیمت ، تثبیت قیمت پایین مواد اولیه و عدم وجود نرخ ارز دوستانه به دلیل تضعیف برنده ، 12.2 ٪ در سال -در سال 12.2 سال کاهش یافته است.
حاشیه عملیاتی 10.7 ٪ است که بیش از دو برابر متوسط حاشیه عملیاتی OEM های اصلی در 1Q است.
اگرچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است ، کیا سیستم سود بالا خود را ادامه داد و به سود عملیاتی بیش از 2 تریلیون و برنده و حاشیه عملیاتی دو برابر از سه ماهه چهارم 2022 رسید.
در سه ماهه اول سال 2025 (ژانویه -march) ، فروش خودروهای دوست داشتنی محیط زیست
اولین فروش اتومبیل های دوست داشتنی کیا ، 174،000 واحد را ثبت کرده است که 10.7 ٪ در سال -در سال -با تمرکز بر افزایش فروش به دلیل گسترش تقاضای هیبریدی است. (استاندارد خرده فروشی ، دور دور)
نسبت فروش اتومبیل دوستانه محیط زیست در بین کل فروش نیز به 23.1 ٪ رسیده است که نسبت به سال گذشته 1.5 درصد افزایش یافته است.
از نظر نوع ، 104،000 پوند هیبرید (10.6 ٪ ↑) ▲ پلاگین -در هیبرید 14000 واحد (26.3 ٪ ↓) 56،000 وسیله نقلیه برقی (27.0 ٪).
نسبت فروش خودروهای دوستانه محیط زیست توسط بازارهای عمده در کره 42.7 ٪ (41.3 ٪) ، 43.9 ٪ از اروپای غربی (40.9 ٪) و 4 /18 ٪ در ایالات متحده (7 /15 ٪) بود.
کیا پیش بینی می کند که یک محیط مدیریتی دشوار به دلیل امکان رکود اقتصادی واقعی ، خطرات ژئوپلیتیکی و کاهش مصرف کننده از خرید احساسات به دلیل عدم اطمینان از محیط تجارت جهانی مانند تعرفه ادامه خواهد یافت.
به طور خاص ، این شرکت قصد دارد سطح موجودی مناسب را از طریق تولید و عملیات انعطاف پذیر بر اساس تقاضا حفظ کند ، ضمن اینکه استراتژی عملکرد تشویقی بهینه را از طریق تولید و عملکرد انعطاف پذیر بر اساس تقاضا حفظ می کند.
اول از همه ، KIA قصد دارد با استفاده از مدل های ترکیبی با راه اندازی موفقیت آمیز EV4 در بازار داخلی ، ترکیب خودروهای برقی و گسترش فروش خود را تقویت کند ، ضمن اینکه نمونه کارها خود را از طریق اولین وانت وانت Tasman و PBV PV5 گسترش می دهد و ادامه حرکت را دارد.
در ایالات متحده ، این شرکت قصد دارد ضمن گسترش نسبت فروش وسایل نقلیه برقی از طریق تولید محلی EV6 و EV9 و افزایش عرضه مدل های هیبریدی مانند سورنتو ، کارناوال و Sportage ، مشوق های کارآمد را از طریق روش های تولید و عملیاتی مبتنی بر تقاضا حفظ کند.
در اروپا ، این شرکت قصد دارد پس از راه اندازی موفقیت آمیز EV3 ، EV4 ، EV5 و PV5 خود را گسترش دهد ، ترکیب خودروهای الکتریکی را گسترش داده و همچنان به تقویت تصویر از مارک های پیشرو درشت.
[ad_2]
لینک منبع