[ad_1]
ترکیب بیشتر اتومبیل های وارداتی ، به جز مارک های لوکس ممتاز مانند پورشه و بنتلی ، ساختار فعلی بسته برنامه ریز محصول شرکت واردات است. این درست است که آزادی انتخاب گزینه ها برای خریداران کاملاً محدود است.
بیشتر واردکنندگان استراتژی فروش تر و تمیز متوقف شده را انتخاب می کنند که گزینه ها و گزینه های دیگر را امکان پذیر می کند و استراتژی فروش هر دو تریم حق بیمه که گزینه های غنی را پر می کنند. با این حال ، بسیاری از وسایل نقلیه معرفی شده از طریق رسانه ها غالباً عطش مصرف کنندگان را که به دنبال تریم های متوقف شده با تریم های ممتاز هستند ، حل نمی کنند.
به عبارت دیگر ، آزمایش مدل Sub -trim برای رسانه ها آسان نیست. از آنجا که در وهله اول هیچ تست برای رسانه وجود ندارد ، لازم است که هدف از آزمون را ملاقات و توضیح دهید. سوار تست Toyota Toyota Camry Xle می تواند در پایان این فرآیند انجام شود.
XLE آن را تسکین داد؟
Toyota Camry Xle یک مدل غرفه 4775 میلیون برنده است. این پیشرانه مشابه با حق بیمه XLE (فروش 53.27 میلیون برنده) است. چراغ مه شکن جلو با تر و تمیز Xle Premium ، آفتاب پانوراما ، آینه نمای عقب دیجیتال ، صفحه نمایش سر ، مانیتور نمای پانوراما ، بلندگو JBL ، ورق حافظه ، سوئیچ کنترل عقب ، سیستم تهویه مطبوع 3 منطقه گزینه هایی از قبیل پشتیبانی کمر ، گرمایش صندلی عقب ، ترمز کمک های پارکینگ و عابران عابران مشخصات مخروطی هستند.
وزنی که به همان اندازه سبک است که تسکین می یابد
Camry Xle وزن 1579 کیلوگرم و وزن آن 58.96 ٪ در محور چرخ جلو است. در همین حال ، Camry Xle Premium وزن 1617 کیلوگرم و محور چرخ جلو 58.01 ٪ وزن دارد. XLE در حدود 38 کیلوگرم سبک تر از Xle Premium است. ممکن است بخشی از آفتاب پانوراما و غیره وجود داشته باشد ، اما با توجه به اینکه ماشین حتی اگر ماشین یکسان باشد ، یکسان است ، تفاوت بین XLE و XLE Premium تعجب آور نیست.
زمان شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت Camry Xle Premium 7.78 ثانیه بود ، در حالی که XLE شتاب سریعتر در 7.52 ثانیه نشان داد. تفاوت در حدود 0.26 ثانیه است ، اما وقتی XLE به 100 کیلومتر در ساعت می رسد ، Xle Premium به سختی در انتهای درب عقب XLE قرار می گیرد. این نتیجه همچنین سرگرم کننده است زیرا نادیده گرفتن انحراف هر وسیله نقلیه امکان پذیر نیست.
نکته دیگری که مصرف کننده هایی که Camry Xle را انتخاب می کنند خوشحال می شوند این است که در مقایسه با هیبرید غنی هوندا آکورد کمری هیچ تاخیر در پشت شتاب وجود ندارد. ترکیبی که ما آزمایش کردیم 7.53 ثانیه بر اساس 0-100 کیلومتر در ساعت بود و کمری XLE عملکرد برابر را نشان داد. این بدان معنی است که راندمان بهتر است ، بنابراین می توانید انتظار مصرف سوخت جذاب را داشته باشید.
اقتصاد سوخت کامپوزیت آکورد ترکیبی 16.7 کیلومتر/ℓ (17.0 کیلومتر در ℓ در شهر ، 16.2 کیلومتر در ℓ بزرگراه) و کمری هیبرید کامپوزیت 17.1km/ℓ (17.5 کیلومتر در ℓ ، بالا -speed 16.7km/ℓ ℓ) است. همچنین می توان آن را به عنوان یک تفاوت پیشرانه ترکیبی مشاهده کرد ، اما Accord Hybrid اندازه تایر 235/40R19 را اتخاذ می کند ، در حالی که کمری هیبرید همچنین دارای بازده انتخاب 235/45R18 است که برای مصرف سوخت سودمند است.
گزینه های مختلف برای همان مواد داخلی
Xle دارای همان مواد تر و تمیز داخلی و پیکربندی رنگ به عنوان Premium XLE است. ماهواره به جای آفتاب پانوراما اعمال شد و گزینه هایی مانند ورق های حافظه ، سایه های سمت عقب ، سوئیچ های کنترل عقب ، سیستم تهویه مطبوع سه منطقه ، صندلی های 8 راه همراه و پشتیبانی کمر و گرمایش صندلی عقب کاهش می یابد ، بنابراین Xle حق بیمه یک صاحب یکپارچه است که درایور به طور مکرر تغییر نمی کند. قانع کننده تر از تر و تمیز است. این امر به این دلیل است که بیشتر گزینه های Premium Xle در صندلی های همراه و عقب متمرکز شده اند.
در مقابل ، از نظر عملی ، این واقعیت وجود دارد که XLE از XLE Premium پیشی می گیرد ، که می توان صندلی های عقب را جمع کرد. Xle Premium به جای تاشو صندلی عقب اسکی دارد. XLE که می تواند تاشو باشد ، می توان بار بزرگتر و طولانی تری نسبت به XLE Premium حمل کرد.
با این حال ، عدم وجود سیستم صوتی JBL تا حدودی احساس می شود. البته اگر صدای سیستم صوتی JBL را که Xle Premium می گوید ، تجربه نکرده اید ، تقدیر رسانه ای رادیو خوب است.
عملکرد پد شارژ بی سیم نیز عالی است. مواد اصطکاک بالا در تونل مرکز در نزدیکی اهرم انتقال قرار گرفتند. پد شارژ بی سیم برخی از مارک های پریمیوم آنقدر جالب نبود که نگران کوتاه کردن عمر تلفن هوشمند باشد زیرا خنک نبود. لنت های شارژ بی سیم کمری برای شارژ عالی بودند و نیازی به نگرانی در مورد تب نبود.
در حقیقت ، حق بیمه XLE و XLE متفاوت نیستند زیرا عناصر مرتبط با رانندگی به جز گزینه های فوق الذکر یکسان هستند. این عملکرد با استفاده از آخرین مدل های تویوتا انجام شده است ، اما با احساس ثبات رانندگی ، عملکرد ورزشی متعادل را نشان می دهد. مشخصات ADAS به جز پارکینگ یکسان است ، بنابراین شما نمی توانید تفاوت بین حق بیمه XLE و XLE را احساس کنید.
در میان مدل های پیشرانه هیبریدی که اخیراً منتشر شده است ، آنها اغلب رانندگی را با سالن های موتور الکتریکی هدایت می کنند. به همین دلیل احساس می کنم به جای یک مدل ترکیبی ، نوع دیگری از اتومبیل های برقی را رانندگی می کنم. با تشکر از این ، از احساس رانندگی نرم و آرام ، که قدرت وسایل نقلیه برقی است ، بر روی هیبریدها راضی است.
کمری به طور فعال از موتورهای احتراق داخلی استفاده می کند. به جز برخی از محیط های کم فشار ، موتور و موتور الکتریکی به طور مساوی در جاده بیشتر مناطق رانندگی تغذیه می شوند. در سطح سربالایی و منطقه بالا ، نسبت موتور بیشتر است. در این زمان ، یک بافت رانندگی کمی خشن تحویل داده می شود. بافت رانندگی خشن می تواند یک ضرر باشد ، اما کمری با راندمان بالا به راننده پاداش می دهد. آیا این ارزش نهایی مدل ترکیبی نیست که وزن مخزن سوخت و کیف پول همیشه سنگین است؟
انتخاب شماست
از آنجا که گذشته از طریق دوام وسیله نقلیه اعتماد به نفس جمع کرده است ، پایگاه مشتری با وفاداری در کره ضخیم شده است. اگر تویوتا کمری را خریداری می کنید ، می توانید غرور را تأیید کنید که بهانه ای برای تغییر ماشین ندارید زیرا شکسته نشده است. با تشکر از این ، کمری نیز در بازار ماشین استفاده شده بسیار بالا است.
تویوتا ضمن اتخاذ آخرین سر چکش ، بر تصویر جوان تأکید می کند. درونی تویوتا این است که مشتریان وفادار موجود و سایر مشتریان جوان می خواهند ضبط کنند. با این وجود ، هنوز یک دکمه فیزیکی و اهرم دنده ای وجود دارد که مورد نیاز مصرف کنندگان بسیار خریداری شده که از گذشته اتومبیل های زیادی را تجربه کرده اند. همین مورد در مورد توافق نیز صادق است.
در حقیقت ، سال گذشته ، خانواده خبرنگار برای تغییر ماشین توافق و کامری را وزن کرده بودند. نتیجه پیروزی توافق بود. پیروزی توافق چه بود؟ این قیمت یا راندمان سوخت نبود. طراحی بیرونی یک اتاق تعیین کننده بود. طراحی کمری جذاب نیست. اگر عملکرد و ترکیب مشابه باشد ، این سطح از طراحی را می توان به عنوان مرکز انتخاب نهایی تعبیر کرد.
Camry Xle Premium یک سدان بالا و با توجه به صندلی های عقب است. از طرف دیگر ، تریم XLE مدلی است که می تواند برای مصرف کنندگان معقول که هدف آنها استفاده از وسایل نقلیه عملی به جای اوقات فراغت عاطفی هستند ، توصیه شود. از این گذشته ، هیچ تفاوتی به جز غبار جلو وجود ندارد. از آنجا که بیشتر گزینه های تسکین یافته با دو ردیف همراه است ، می تواند مدلی باشد که بخش بزرگی از صندلی های جلو را دارد و از صندلی های عقب استفاده کمتری دارد ، یا مدل قانع کننده خود را برای مصرف کنندگان با استفاده از صندلی های کودکان دارد.
[ad_2]
لینک منبع
یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…
انتظار میره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…
یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سهتاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشیهای تاشوی بعدی یعنی…
[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…
[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…