مدلی که منجر به بازار خودروهای وارداتی می شود می تواند در بازار داخلی انتخاب شود. اتومبیل های برقی Tesla Model Y و مرسدس بنز E-Class ، BMW 5 Series هستند. این مدل ها در بین اتومبیل های وارداتی داخلی محبوب هستند.

تیم E-Class و Road که در اوایل سال 2024 منتشر شد ، در همان زمان بوده اند ، TRIM TRIM TRIM E450 4MATIC و E300 در همان زمان تفاوت را تأیید کردند. اخیراً ، مرسدس بنز از طریق تبلیغات جذاب ، حجم فروش خود از E200 را گسترش می دهد.

همانطور که توسط Toyota Camry Xle تأیید کرده اید ، گزینه ها هرگز تغییر نمی کنند. از بعضی جهات ، همچنین تأیید شد که مدل برتر TRIM قابلیت استفاده را ندارد. اکنون وقت آن رسیده است که به مدل پرچمدار E200 به مدل پرچمدار E200 مرسدس بنز نگاه کنیم.
قهوه ای مخملی گرم
Velvet Brown E200 قبل از چشمان ما ظاهر شد. E450 ، که من قبلاً با آن ملاقات کردم ، در حالی که به رنگ نقره ای با تکنیک بالا می رسید ، تصویری سرد را تحویل می داد. نقره با تکنیک بالا به خصوص تیز بود اما به آرامی در سپر جلو خم شد.
در همین حال ، Verdes Silver ، در E300 ، کلاس های پیشرفته E را در یک تصویر رنگارنگ و شیک در همه جا بیان می کند. حتی در حال حاضر ، بیشتر تیم های تست جاده برای دیدار با کلاس E وردس نقره ای بسیار استقبال می کنند. این بدان معناست که می توانید از انتخاب مالک احترام و پشتیبانی کنید زیرا ویژگی های داخلی رنگهای سیاه/نقره ای را می دانید.

قهوه ای مخملی راحتی و تصویر گرم سدان میانه فوقانی را بیان می کند. به ویژه ، جذابیتی وجود دارد که شخصیت وسیله نقلیه را می درخشد. حتی اگر در مقابل مدرسه بایستید ، ویدئویی وجود خواهد داشت که به خوبی پیش می رود. اندازه چرخ کوچکتر است ، اما وسیله نقلیه حس عمیق تری دارد. با تشکر از این ، هر عنصر جزئیات طراحی ضخیم تر از سایر رنگ های فوق است. مهم نیست که چقدر به آن نگاه می کنید ، این احساس گرم است که می توانید به آرامی در جاده کاشی یک شهر منزوی در اروپا قدم بزنید و نه مرکز پیچیده شهر گانگنام.

وجود پر کردن ناخوشایند سیاه بین چراغهای جلو و مشبک به اندازه نقره وردز بد است. قهوه ای مخملی نسبتاً طبیعی است زیرا یک رنگ تیره است. از آنجا که این خط AMG نیست ، مصرف هوای جانبی یک شکل مختصر است.

به لطف اندازه چرخ کوچک و لاستیک های ضخیم ، طرف دیگر از سایر مدل های تر و تمیز تأکید نمی شود. قسمت عقب نیز با جزئیات مختصر بسته شد. صدا خفه کن را به بیرون فاش نکنید. این یک تصور ساده است. این داستانی است که می توانید بدون بی حوصله در هر مکانی از آن آویزان شوید.

فقط لوکس بودن حداقل
بیایید E200 را با خط AMG E300 4matic مقایسه کنیم. اول از همه ، E200 با درایو چرخ عقب 4matic نیست. سیستم تعلیق کنترل Earthsis همان E300 است. 18 اینچ به جای چرخ 20 اینچی با E300 اعمال شد. چراغهای جلو E200 به جای چراغ های دیجیتال LED هستند و عینک آکوستیک اعمال نمی شود.

بیایید وارد اتاق E200 شویم. وقتی درب ماشین را باز می کنید ، بلندگو سیستم صوتی Bumaster Surround 4D را مشاهده نخواهید کرد. هیچ صفحه نمایش سر وجود ندارد. به جای صفحه نمایش فوق العاده ای که از مرکز داشبورد به صندلی مسافر منتقل می شود ، یک صفحه نمایش لمسی 14.4 اینچی وجود دارد. علاوه بر این ، تر و تمیز داخلی مشخصات Avant -Garde است که مجهز به آستر پایین خاکستری سحابی ، تر و تمیز منافذ سیاه و سفید و چرم سیاه Atico است. این یک گزینه پرداخت شده است که فقط گزینه های مربوط به Macchiato Beige/Black ، Tongka Brown/Black داده می شود.

بیایید صادق باشیم استفاده از صفحه نمایش فوق العاده چقدر مکرر است؟ برای خلاصه شدن ، می توان دریافت که E200 مجهز به E200 است که بیشتر در رانندگی تأثیر می گذارد ، به جز عدم نمایش نمایشگرهای سر و چراغ های دیجیتال. با این حال ، عدم وجود سیستم صوتی Bumaster Surround 4D تاسف آور است. این امر به این دلیل است که هنگام لذت بردن از چندرسانه ای هنگام رانندگی ، رضایت بالایی است زیرا این یک کلاس الکترونیکی است که می تواند یک زمان راحت را در داخل خانه بگذراند.

M254 موتور تک توربو + افزایش EQ
مشخصات E200 0-100 کیلومتر در ساعت عملکرد شتاب 7.5 ثانیه است. بسیاری از مدل های مرسدس بنز و AMG تاکنون تجربه شده اند ، اما هیچ مدلی وجود ندارد که فراتر از شتاب مشخصات یا حداقل همان رکورد به جز مایباخ باشد.

E200 همچنین رکورد 7.83 ثانیه دیرتر از مشخصات را بدست آورد. رکورد ترمز عملکرد خوبی را در 37.62 متر نشان داد. برای مرجع ، E300 کوتاهترین 36.92 متر و E450 34.57m را ثبت کرد. به ترتیب خروجی بالا ، فاصله ترمز یک الگوی کوتاه است.
لاستیک های 245/40R20 ، 275/35R20 و ترکیبات چرخ که معمولاً E450 و E450 4matics مجهز بودند ، از نظر مزایای زیبایی شناختی ، فرمان و کارگردانی و پایداری زیاد در واقع یک ضرر هستند.

لاستیک هایی با نسبت های مسطح کم طول دیوار جانبی را دارند که وظیفه جبران تأثیرات ناهموار را بر عهده دارد. این به معنای سوار شدن به معنای انتقال یک شوک ناهموار سریعتر و قوی تر از لاستیک ، نامطلوب است. لاستیک ها در جاده های چاه و همچنین شوک ناهموار می چرخند ، بنابراین حس سکوت و بافت رانندگی خوب نیست.

احساس رانندگی E200 با تایر 225/55R18 قبل و بعد و بعد از آن راحت تر از E300 بود. از بعضی جهات ، تأیید بهتر از E450 مجهز به سیستم تعلیق هوا امکان پذیر بود. اول از همه ، حس خراش دادن جاده از نظر بافت رانندگی مهار شد. به نظر می رسد که فیلتر با حس رانندگی E300 ضخیم است. البته لاستیک های OE در این مدل ها متفاوت بودند. برای E450 و E300 ، لاستیک های تابستانی میشلین E. Primacy و E200 از 6Q (EcoContact 6Q) برای لاستیک های تابستانی برای قد بلند تابستان استفاده می کنند.

افرادی در اطراف روزنامه نگار وجود دارند که به دلیل تفاوت در بافت رانندگی در حالی که در هنگام سوار شدن به سدان ممتاز آلمان هنگام سوار شدن به پیدایش ، ذهن خود را جمع کرده اند. اما E200 مدلی است که حس رانندگی به این رانندگان را دارد. البته اگر ترکیبی از E300 و E450 245/45R19 ، 275/40R19 داشته باشید ، قادر خواهید بود تا سواری و ثبات راحت تری داشته باشید.

در نتیجه ، E200 عملکرد بهتری نسبت به E300 و E450 نشان داد. همه آنها در همان جاده صدور گواهینامه استاندارد ISO اندازه گیری شدند و E450 که مجهز به سیستم تعلیق هوا بود ، 55.9dba و E300's 56.4DBA بود ، در حالی که E200 به 54.8dba دست یافت و ساکت تر از مدل های برتر تریم بود. با کمال تعجب ، دلیل ساده است. برای استفاده از لاستیک با عرض کاهش یافته.

اگر این عملکرد را در یک سطح جاده نرم دارید ، به ذکر توانایی پاسخگویی نیست. E200 شوک ضربه را نرم تر و صاف تر کرد. E300 و E450 با احساس سریع ، سخت و کمی تیز عملکرد تعلیق ، تأثیر ناهموار به راننده وارد کردند. این یک اندازه بزرگ از چرخ ها و ضعف سرنوشت ساز لاستیک است. از طرف دیگر ، E200 در بخشی از منطقه روزانه ، احساس سوار شدن در پیش از تریم برتر را دارد.
در همین حال ، در عناصر پایداری رانندگی به غیر از سواری که در بالا ذکر شد ، E200 تحت تأثیر قرار گرفت که این تعلیق با استحکام جامد سکوی MRA2 سنگین شده است. زمان طولانی تر از آنچه انتظار می رفت طول کشید تا اینکه تعلیق پیمانکاری در جریان تغییر ناگهانی وجود داشته باشد. در عین حال ، ترمز به دلیل درگیری دستگاه کنترل وضعیت و حس چرخ های کمی عقب مخلوط می شود.

اگر چیزی بدست آورید ، ممکن است ضرر کنید. رانندگان E200 باید این موضوع را در نظر بگیرند. پیش بینی می شود بهترین انتخاب برای محاسبه سوار و عملکرد رانندگی بر اساس کل مدل کلاس الکترونیکی ترکیبات 245/45R19 و 275/40R19 باشد. البته برخی از سکوت ها و سازش ها لازم است.

توانایی پردازش اینرسی چرخش تفاوت چندانی با مدل های پیشرفته ندارد. CLE و E-Class دارای یک حس مشترک هستند و اسلایدهای چرخ عقب نیز کنترل آن بسیار آسان است. برای مرجع ، خاموش کردن ESP امکان حرکت چرخ عقب را در سطح کمی اسپرت فراهم می کند. با این حال ، ESP بدون در نظر گرفتن حالت روشن/خاموش در یک اسلاید در سطح حدود 90 درجه در 80 کیلومتر در ساعت مداخله می کند.

E200 مجهز به یک پیشرانه هیبریدی خفیف ، در سفر 60 کیلومتری که منجر به اکسپرس Umyonsan -ro ، Gwacheon Bongdam و بزرگراه Hwaseong می شود ، دارای یک سوخت 14.2 کیلومتر در ℓ است.

وزن قابل توجهی E200 1813 کیلوگرم است که در مقایسه با E300 4Matic 1911.5 کیلوگرم و E450 4Matic 2093.5kg سبک تر است. توزیع وزن جلو و عقب برای E300 53.44 ٪ و برای E450 54.47 ٪ است ، در حالی که E200 51.79 ٪ است.

مصرف سوخت در همان شرایط بر اساس سرعت 100 کیلومتر در ساعت در مرکز تست رانندگی ، E300 را در حدود 15 کیلومتر در ℓ و E450 در حدود 16.2 کیلومتر در ℓ ثبت کرد. البته E200 از نظر کارآیی آنها را تحت الشعاع قرار می دهد. در حدود 19 کیلومتر در ℓ به دست آمد. مزیت وزن سبک و اندازه چرخ معقول نمونه خوبی از مزایایی است که راننده در واقع می تواند به ارمغان بیاورد.
فرصتی برای استقبال از زندگی من به عنوان عضو زندگی من
E200 Avant -Garde با قیمت 75 میلیون برنده فروخته می شود. هنگامی که از تبلیغات و غیره استفاده می کنید ، می توانید تخفیف حدود 10 میلیون برنده دریافت کنید ، بنابراین جدول قیمت واقعی حدود 65 میلیون برنده است. (مه تا 15 میلیون برنده برای ماه مه)
با تشکر از این ، E200 بازار خودروهای وارداتی را وارد می کند. حدود 4508 E200s از ژانویه تا آوریل امسال فروخته شد. تمام فروش های کلاس الکترونیکی 8575 است. برای مرجع ، 4937 کلاس الکترونیکی در 24 سپتامبر سال گذشته فروخته شد.

E200 Avant -Garde یک تر و تمیز است که از کاربردی برخوردار است. ذهن اروپایی که احمقانه را دنبال می کند نیز خالص ترین پیکربندی است. اگر از تبلیغات عاقلانه استفاده می کنید ، می توانید E200 را در شرایط معقول دریافت کنید. در پایان سال ، من نمی دانم که چه میزان فروش با رقیب BMW 520i متفاوت خواهد بود.