اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

[ad_1]

شرکت کیا ، آموزشی ویبولیتین روز جمعه 25 جلسه جلسه توجیهی شرکت (IR) برگزار کرد و نتایج مدیریت خود را در سه ماهه اول سال 2025 اعلام کرد.



کیا در سه ماهه اول سال 2025 (عمده فروشی) 77،648 واحد (1.6 ٪ ↑) به فروش رساند و نتیجه مدیریت 28.75 تریلیون وون (6.9 ٪) بود ، سود عملیاتی 3.86 میلیارد ون (12.2 ٪ ↓) ▲ اعلام کرد که 2.39 تریلیون برنده (14.8 ٪ ↓) ثبت شده است. (مبنای ادغام IFRS)



با توجه به درآمد سه ماهه اول ، کیا گفت: “ما به دلیل تقاضای پیشگام در بازار ایالات متحده و فروش قوی هند و بازارهای نوظهور ، در مدت مشابه سال گذشته به افزایش فروش جهانی ادامه داده ایم ، زیرا ترجیحات مشتری برای وسایل نقلیه با ارزش بالا مانند هیبریدها در حال گسترش است.”



علاوه بر این ، علی رغم افزایش قیمت های ناشی از فروش با ارزش افزوده با ارزش بالا ، کاهش هزینه های مواد به دلیل کاهش مواد اولیه و نرخ ارز مثبت مبتنی بر تضعیف برنده ها ، انگیزه های بازارهای بزرگ در خارج از کشور ، که در سه ماهه اول بسیار کم بود ، و اثر پایه فروش EV9 EV9 Full -Sale در سال گذشته است. “






عملکرد 1Q12 (ژانویه -MARCH) عملکرد


فروش کیا در سه ماهه اول سال 2025 به ثبت رسیده است 13،564 پوند ، کاهش 2.4 ٪ سال -سال -سال ، 63،084 واحد ، 2.5 ٪ سال -در سال ، به 77،648 واحد ، 1.6 ٪ سال -سال. (مبنای عمده فروشی)



فروش داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به دلیل تأثیر K3 و Mojave Dansan با وجود محبوبیت مدلهای RV مانند سورنتو ، کارناوال و اسپرتاژ و EV3 ، یک مدل وسیله نقلیه الکتریکی ، اندکی کاهش یافته است.



فروش خارج از کشور به تقاضای منطقه آمریکای شمالی ، به ویژه در ایالات متحده منجر شد و فروش Siros در هند و فروش قوی در بازارهای نوظهور مانند Ajung -Dong و آمریکای لاتین کاهش یافت.



در سه ماهه اول سال 2025 ، که از نظر سه ماهه به بزرگترین فروش رسیده است ، قیمت فروش (ASP) به دلیل گسترش اتومبیل های دوست داشتنی محیط زیست و وسایل نقلیه RV افزایش یافته و نرخ ارز دوستانه همچنان به سال 6.9 ٪ افزایش می یابد -سال به 28.17 تریلیون برنده شد.



نرخ هزینه فروش 78.3 ٪ ، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل افزایش مشوق ها ، 2.1 درصد افزایش یافته است و نسبت مدیریت فروش 11.0 ٪ بوده است که نسبت به سال قبل 0.3 درصد افزایش یافته است.



در 1Q ، سود عملیاتی 3.86 تریلیون برنده به ثبت رسیده است ، به دلیل افزایش فروش و افزایش قیمت RV -متمرکز و افزایش قیمت ، تثبیت قیمت پایین مواد اولیه و عدم وجود نرخ ارز دوستانه به دلیل تضعیف برنده ، 12.2 ٪ در سال -در سال 12.2 سال کاهش یافته است.



حاشیه عملیاتی 10.7 ٪ است که بیش از دو برابر متوسط ​​حاشیه عملیاتی OEM های اصلی در 1Q است.



اگرچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است ، کیا سیستم سود بالا خود را ادامه داد و به سود عملیاتی بیش از 2 تریلیون و برنده و حاشیه عملیاتی دو برابر از سه ماهه چهارم 2022 رسید.



در سه ماهه اول سال 2025 (ژانویه -march) ، فروش خودروهای دوست داشتنی محیط زیست


اولین فروش اتومبیل های دوست داشتنی کیا ، 174،000 واحد را ثبت کرده است که 10.7 ٪ در سال -در سال -با تمرکز بر افزایش فروش به دلیل گسترش تقاضای هیبریدی است. (استاندارد خرده فروشی ، دور دور)



نسبت فروش اتومبیل دوستانه محیط زیست در بین کل فروش نیز به 23.1 ٪ رسیده است که نسبت به سال گذشته 1.5 درصد افزایش یافته است.



از نظر نوع ، 104،000 پوند هیبرید (10.6 ٪ ↑) ▲ پلاگین -در هیبرید 14000 واحد (26.3 ٪ ↓) 56،000 وسیله نقلیه برقی (27.0 ٪).



نسبت فروش خودروهای دوستانه محیط زیست توسط بازارهای عمده در کره 42.7 ٪ (41.3 ٪) ، 43.9 ٪ از اروپای غربی (40.9 ٪) و 4 /18 ٪ در ایالات متحده (7 /15 ٪) بود.





کیا پیش بینی می کند که یک محیط مدیریتی دشوار به دلیل امکان رکود اقتصادی واقعی ، خطرات ژئوپلیتیکی و کاهش مصرف کننده از خرید احساسات به دلیل عدم اطمینان از محیط تجارت جهانی مانند تعرفه ادامه خواهد یافت.



به طور خاص ، این شرکت قصد دارد سطح موجودی مناسب را از طریق تولید و عملیات انعطاف پذیر بر اساس تقاضا حفظ کند ، ضمن اینکه استراتژی عملکرد تشویقی بهینه را از طریق تولید و عملکرد انعطاف پذیر بر اساس تقاضا حفظ می کند.



اول از همه ، KIA قصد دارد با استفاده از مدل های ترکیبی با راه اندازی موفقیت آمیز EV4 در بازار داخلی ، ترکیب خودروهای برقی و گسترش فروش خود را تقویت کند ، ضمن اینکه نمونه کارها خود را از طریق اولین وانت وانت Tasman و PBV PV5 گسترش می دهد و ادامه حرکت را دارد.



در ایالات متحده ، این شرکت قصد دارد ضمن گسترش نسبت فروش وسایل نقلیه برقی از طریق تولید محلی EV6 و EV9 و افزایش عرضه مدل های هیبریدی مانند سورنتو ، کارناوال و Sportage ، مشوق های کارآمد را از طریق روش های تولید و عملیاتی مبتنی بر تقاضا حفظ کند.



در اروپا ، این شرکت قصد دارد پس از راه اندازی موفقیت آمیز EV3 ، EV4 ، EV5 و PV5 خود را گسترش دهد ، ترکیب خودروهای الکتریکی را گسترش داده و همچنان به تقویت تصویر از مارک های پیشرو درشت.

[ad_2]

لینک منبع

به اشتراک بگذارید:

administrator

نوین وردپرس تداعی خلاقیت و نوآوری در دنیای وردپرس فارسی است ، کیفیت محصولات ، پشتیبانی ویژه و منحصربه فرد از ویژگی های برجسته نوین وردپرس میباشد. تمامی محصولات تجاری مجموعه بصورت اورجینال از مراجع مربوطه خریداری شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. نوین وردپرس از سال 1393 در پی کسب یک رضایت همگانی ایجاد شده است...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *