اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

پادانگ، اندونزی – یکی از حدود 400 ببر سوماترای باقی مانده در جهان در 25 ژوئیه پس از گیر افتادن در یک تله سیمی در منطقه آگام، استان سوماترای غربی، مرده پیدا شد.

لوگی هارتانتو، رئیس آژانس حفاظت از سوماترای غربی، گفت: «بر اساس نتایج پس از مرگ، این ببر ماده سوماترایی به دلیل پارگی نای، شکستگی استخوان گردن و نارسایی تنفسی به دلیل درهم‌تنیده شدن در اطراف گلو جان باخت. مونگابای اندونزی

لوگی گفت که ببر ماده بود و بیش از 3 سال سن نداشت و توله ای به دنیا نیاورده بود.

ساکنان آگام در مدت چهار ماه قبل از کشف از یک ببر در مناطق کشاورزی شکایت کرده بودند. تلاش‌های کارگران صحرایی برای گرفتن ببر با استفاده از تله قفس، با هدف انتقال حیوان به مکان جدید، موفقیت‌آمیز نبود.

لوگی گفت: «برنامه از ماه مارس تخلیه ببر بود، اما ما نتوانستیم آن را بگیریم.

لوگی گفت که کشاورزان معمولاً از تله‌های کوچک برای به دام انداختن گراز وحشی استفاده می‌کنند که به خوردن محصولات غذایی در بسیاری از مناطق روستایی اندونزی معروف است. کارکنان آژانس حفاظت از روستاهای زیادی در سوماترای غربی بازدید کرده بودند تا از کشاورزان درخواست کنند که به دلیل خطر برای ببرهای سوماترا (Panthera tigris sumatrae) دام نبندند.

لوگی گفت کارکنان آژانس به کار با ساکنان نزدیک زیستگاه ببرها ادامه خواهند داد، اما بر چالش های موجود به دلیل خطرات زندگی و معیشت که کشاورزان روی زمین با آن مواجه هستند، تاکید کرد.

منبع:news.mongabay

به اشتراک بگذارید:

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *