هرشی “تاثیر خفیف” داروهای GLP-1 را تایید می کند

میشل باک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت هرشی در یک کنفرانس تلفنی درباره نتایج سه ماهه سوم مالی 2024 به تحلیلگران گفت که داروهای کاهش وزن GLP-1 «تاثیر ملایمی» بر تجارت شرکت هرشی دارند.

داروهای پپتید-1 شبه گلوکاگون (GLP-1) با ایجاد احساس سیری بیشتر با مقادیر کمتر غذا و با ارسال سیگنال به مغز که معده حاوی غذا است، به کاهش وزن کمک می کند و اشتها و هوس آنها را کاهش می دهد. اثربخشی آنها در کاهش وزن در مقابل راه حل های کاهش وزن سنتی، چشم بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. از جمله داروهای GLP-1 که بیشترین تجویز را دارند می‌توان به Mounjaro، Ozempic، Wegovy، Cagrisema و Rybelsus اشاره کرد.

تحقیقات بازار نشان می‌دهد که داروهای GLP-1 ممکن است بر هزینه‌های مصرف‌کننده برای غذا و نوشیدنی‌ها تأثیر بگذارد – یعنی برای آب نبات‌ها و تنقلات و نوشیدنی‌های شیرین – در دفعات خرید، اندازه سبد و انتخاب محصول، زیرا این داروها بر عادات غذایی در زمینه‌هایی مانند دفعات، اندازه وعده‌ها تأثیر می‌گذارند. و ترجیحات طعم

باک در پاسخ به یک سوال تحلیلگر در مورد داروهای GLP-1 در طول تماس 7 نوامبر گفت: “ما می گوییم که شاهد تاثیر ملایم سال به سال هستیم. می‌توانم بگویم، مطابق با آنچه که فکر می‌کنم قبلاً به اشتراک گذاشته‌ایم، مطابق با آنچه که انتظار داریم، که می‌گویم بیشتر یک تأثیر تدریجی است.

او توضیح داد: «ما همچنان منابع متعددی از داده‌ها را می‌بینیم که تأیید می‌کنند مصرف‌کنندگان این داروها به‌طور نامتناسبی کمتر از دسته ما نمی‌خورند». می دانم که داده های متفاوتی وجود دارد، اما ما چیزهای زیادی در این مورد دیده ایم. بنابراین، این مطابق با آنچه ما انتظار داریم است، و ما به دقت آن رفتار، چگونگی تکامل آن را زیر نظر داریم و مطمئناً نیازهای آن مصرف‌کنندگان را درک می‌کنیم، به طوری که همانطور که به توسعه سبد خود ادامه می‌دهیم … آن را به گونه‌ای تغییر می‌دهیم که مطمئن باشید که ما پیشنهادات مناسبی برای آن مصرف کنندگان نیز داریم.”

به گفته باک، هرشی در سه ماهه سوم “فشار فزاینده ای را در تمام بخش های ما” تجربه کرد. این شرکت کاهش دو رقمی در درآمد خالص و سود هر سهم را ثبت کرد که کمتر از پیش بینی وال استریت بود، در حالی که فروش خالص گزارش شده و ارگانیک کاهش یافت.

هنگامی که یک تحلیلگر پرسید که آیا «بخش معنی‌داری از ضعف میان‌وعده در حال حاضر» منعکس‌کننده تغییرات دسته‌بندی مربوط به داروهای GLP-1 است، باک نرمی فعلی در بخش‌های شیرینی و میان‌وعده را به این نسبت داد که مصرف‌کنندگان بیشتر به بودجه خود توجه دارند.

او ادامه داد: «تمام تجزیه و تحلیل‌هایی که ما انجام داده‌ایم نشان می‌دهد که تأثیر سال به سال (داروهای GLP-1) قابل توجه نیست و فشار در دسته‌های میان‌وعده‌ها واقعاً ناشی از احساس فشار مالی مصرف‌کنندگان است». گفت. «هر داده‌ای که دیده‌ایم واقعاً نشان‌دهنده آن است – و البته، برخی از عناصر کسب‌وکار ما، برخی فرصت‌ها برای ما برای اجرای بهتر. بنابراین این واقعاً همان چیزی است که داده های ما نشان داده است.

رابرت مسکو، تحلیلگر TD Cowen، در یادداشت تحقیقاتی 8 نوامبر، نظرات باک GLP-1 را در این تماس مورد توجه قرار داد و به بازار رو به رشد داروها اشاره کرد. گزارش PwC در ماه اکتبر تخمین زد که 8 تا 10 درصد از آمریکایی ها داروهای GLP-1 مصرف می کنند و 30 تا 35 درصد دیگر نیز علاقه مند به این کار هستند و پیش بینی می شود که بازار GLP-1 تا سال 2030 به 150 میلیارد دلار برسد.

مسکو در گزارش خود درباره سه ماهه سوم هرشی گفت: «از آنچه که می‌توانیم بگوییم، Hershey اولین شرکت تنقلاتی است که تأثیر پذیرش GLP-1 را بر فروش خود تأیید کرد». “آنها سعی کردند به سرمایه گذاران اطمینان دهند که ضررهای نامتناسب “ابر کاربران” را مشاهده نمی کنند. الگوریتم 4% (رشد). علاوه بر این، پذیرش دارو هنوز در مراحل اولیه است و احتمالاً تسریع خواهد شد.

در خطوط پایین و بالا کاهش می یابد

برای سه ماهه منتهی به 29 سپتامبر، درآمد خالص هرشی با 13.9 درصد کاهش به 446.3 میلیون دلار، معادل 2.20 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سهام عادی، از 518.6 میلیون دلار یا 2.52 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سال گذشته، کاهش یافت. سود خالص تعدیل شده با 11.2 درصد کاهش به 474.2 میلیون دلار یا 2.34 دلار به ازای هر سهم رقیق شده از 534.1 میلیون دلار یا 2.60 دلار به ازای هر سهم کاهش یافته در سال گذشته رسید. تحلیلگران به طور متوسط ​​EPS تعدیل شده را 2.50 دلار پیش بینی کرده بودند.

باک در اظهارات قبل از تماس تحلیلگر گفت: «محیط عملیاتی از سال تا به امروز چالش برانگیز بوده است، با قیمت‌های تاریخی بالا کاکائو و مصرف‌کننده پرتحرک که همچنان بر نتایج ما تأثیر می‌گذارد».

او گفت: «مصرف‌کنندگان در سراسر طیف درآمدی امسال مبادلات بودجه‌ای و خرید متفاوتی انجام می‌دهند،» و افزود: «با این حال، داده‌های ما نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان همچنان می‌خواهند در مناسبت‌های میان‌وعده شرکت کنند.»

فروش خالص سه ماهه سوم با 1.4 درصد کاهش به 2.99 میلیارد دلار از 3.03 میلیارد دلار در دوره سال قبل رسید. هرشی گفت که فروش خالص ارگانیک 1 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده افزایش 2 درصدی قیمت و کاهش 3 درصدی در حجم/مخلوط است و همچنین تأثیر افزایش موجودی دوچرخه سواری در اسنک های نمکی آمریکای شمالی قبل از اجرای سیستم ERP در اواخر سال 2023 است.

باک به باد مخالف در سراسر صنعت اشاره کرد زیرا کل مصرف میان وعده های بازار تنها 0.1 درصد در سه ماهه سوم پس از افزایش 0.9 درصدی در سه ماهه دوم افزایش یافت.

منبع: foodbusinessnews

nbronmay547ze

Recent Posts

«مواد شیمیایی ابدی» (PFAS) به دیابت نوع ۲ ربط داده شدن

یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…

5 روز ago

سری آیفون ۱۷ در هفته دوم سپتامبر معرفی می‌شن

انتظار می‌ره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…

2 هفته ago

مثل اینکه سامسونگ میخواد از اولین گوشی سه‌تاشوی خودش همراه با گلکسی زد فولد ۷ و زد فلیپ ۷ رونمایی کنه؛ تاریخ عرضه‌شون هم لو رفته

یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سه‌تاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشی‌های تاشوی بعدی یعنی…

1 ماه ago

فراری ، “جوایز نقطه قرمز 2025”

[ad_1] فراری جایزه بهترین طراحی را در جایزه…

2 ماه ago

“تیم سوئد” Fallstar در رویداد “روز سوئد 2025” شرکت می کند

[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…

2 ماه ago

بیایید 20 میلیارد به عنوان هدیه تولد بسوزیم …؟ گرانترین ماشین جدید 3

[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…

2 ماه ago