Categories: اخبارتجارت

نماینده T-Mobile از اینکه مشتری ناامید او را مجبور به خرید لوازم جانبی می کند، سوء استفاده می کند

ممکن است فکر کنید که T-Mobile پس از چندین بار فراخوانی به دلیل امتناع از فروش یک تلفن به یک مشتری بدون اینکه او را مجبور به خرید لوازم جانبی که نمی‌خواهند یا نیازی ندارند، درس گرفته باشد. در شبکه های اجتماعی، یکی از کاربران T-Mobile توضیح داد که چگونه پس از شکستن صفحه نمایش آیفون خود، با ناامیدی به فروشگاه T-Mobile رفت. مشتری برای روز بعد به یک تلفن جدید برای کار نیاز داشت.

منبع:phonearena

nbronmay547ze

Recent Posts

«مواد شیمیایی ابدی» (PFAS) به دیابت نوع ۲ ربط داده شدن

یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…

6 روز ago

سری آیفون ۱۷ در هفته دوم سپتامبر معرفی می‌شن

انتظار می‌ره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…

2 هفته ago

مثل اینکه سامسونگ میخواد از اولین گوشی سه‌تاشوی خودش همراه با گلکسی زد فولد ۷ و زد فلیپ ۷ رونمایی کنه؛ تاریخ عرضه‌شون هم لو رفته

یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سه‌تاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشی‌های تاشوی بعدی یعنی…

1 ماه ago

فراری ، “جوایز نقطه قرمز 2025”

[ad_1] فراری جایزه بهترین طراحی را در جایزه…

2 ماه ago

“تیم سوئد” Fallstar در رویداد “روز سوئد 2025” شرکت می کند

[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…

2 ماه ago

بیایید 20 میلیارد به عنوان هدیه تولد بسوزیم …؟ گرانترین ماشین جدید 3

[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…

2 ماه ago