ممکن است فکر کنید که T-Mobile پس از چندین بار فراخوانی به دلیل امتناع از فروش یک تلفن به یک مشتری بدون اینکه او را مجبور به خرید لوازم جانبی که نمیخواهند یا نیازی ندارند، درس گرفته باشد. در شبکه های اجتماعی، یکی از کاربران T-Mobile توضیح داد که چگونه پس از شکستن صفحه نمایش آیفون خود، با ناامیدی به فروشگاه T-Mobile رفت. مشتری برای روز بعد به یک تلفن جدید برای کار نیاز داشت.
منبع:phonearena
یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…
انتظار میره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…
یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سهتاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشیهای تاشوی بعدی یعنی…
[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…
[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…