[ad_1]
BMW ماشین توری مشتری را با موانع ورودی پایین به نمایش می گذارد. مسابقه M2 حداکثر تولید 313 اسب بخار دارد. این یک خروجی نسبتاً ساده برای مدل M است. با این حال ، حداکثر سرعت می تواند از 270 کیلومتر در ساعت فراتر رود و بر اساس شاسی M2 فعلی با قطعات توری مختلف تقویت شده است.
موتور مبتنی بر B48 است. در سال 2014 ظاهر شد و یک موتور چهار سیلندر چهار لیتری است که نماینده مدل های مختلف BMW است. BMW T Twin Power Turbo را به B48 اعمال کرد تا حداکثر خروجی را به 313 اسب بخار حداکثر گشتاور 42.82 کیلوگرم در متر افزایش دهد.
اما 313 اسب بخار محدود نیست. یک سیستم مدیریت انرژی جداگانه مجهز به خروجی موتور انعطاف پذیر است. این انتقال مجهز به یک ZF 8HP هفت -Speed با نرم افزار BMW M Motorsport است و دارای یک دیفرانسیل مکانیکی با یک دستگاه خنک کننده جداگانه برای آماده سازی برای مسابقه دوام است. سیستم اگزوز همچنین به یک کاتالیزور ورزشی حرکتی مجهز است.
سیستم ترمز نیز عوامل مهمی است. دیسک های ترمز مرکب و کالیپرها اعمال می شود که همان M2 معمولی است. با این حال ، لنت های ترمز ورزشی موتور بر روی چرخ های عقب نصب شده اند که می توانند به مسابقه 24 ساعته پاسخ دهند. همچنین یک خط خنک کننده ترمز برای M Motorsport وجود دارد.
این سیستم تعلیق بر اساس Know -hy که توسط M Sports در سری FIA GT3 به دست آورد ، مجهز به یک دمپر KW است. اما تنظیم فشار دمپر غیرممکن است. با این حال ، مجهز به یک نوار ضد آب با مشخصات ورزشی حرکتی قابل تنظیم است که می تواند قبل و بعد از آن قابل تنظیم باشد تا با چیدمان های مختلف مدار و شرایط جاده مقابله کند.
اندازه بدن با مدل M2 فعلی تفاوت چندانی ندارد. میدان نبرد ، از جمله قطعات آیرودییال ، 4587 میلی متر ، عرض 2068 میلی متر ، ارتفاع 1369 میلی متر ، چرخ چرخ 2857 میلی متر و وزن 1498 کیلوگرم است. قسمت داخلی بدن توسط یک قفس رول با صدور گواهینامه DMSB محافظت می شود (انجمن موتورسواران آلمان ، Bund Sport Deutscher Motor Bund). همچنین یک حلقه سبک وزن (CFK) ، یک نسخه سریع ، یک بالت که باز و بسته می شود ، تنه ، بکسل جلو و عقب و مشخصات ورزش حرکتی را فراهم می کند. ورق سطل محصولی است که نمی تواند تنظیم شود و راننده راهی برای رفع ورق با پیچ پس از مطابقت راننده با موقعیت صندلی است.
علاوه بر این ، تأیید FIA ATL FT3 باتری و Difestive استاندارد FIA نیز مجهز هستند. به عبارت دیگر ، نیازی به نگرانی در مورد مقررات وسیله نقلیه قبل از بازی نیست. لاستیک ها مجهز به یک نرم و صاف مسابقه هستند. اندازه 265/660 R18 است. لاستیک های مسابقه ای از لاستیک های معمولی استفاده می کنند. 265 عرض آج و 660 به معنی قطر تایر است. همچنین می توان چرخ ها را با استفاده از گل میخ های استاندارد M14 و آجیل فرش جایگزین کرد.
علاوه بر این ، داده ها برای کمک به راننده به هم وصل شده است ، حالت M -Motor Sports -فقط حالت رانندگی و کنترل M ، یک تهویه مطبوع و یک داشبورد اختصاصی. اگر می خواهید آن را با یک لاک کامل از طریق گزینه های متنوع تر تکمیل کنید ، مشخصات زیر ارائه می شود.
بالهای عقب ، جعبه های بالاست ، داده های Motec C125 ، یک ضخامت بی پایان با دوام بی پایان ، بسته ورق سطل با ریل صندلی قابل تنظیم ، سیستم جک هوا و چراغهای روشنایی دوام.
در گذشته ، BMW اتومبیل های مسابقه ای با مشتری پایین را از طریق دستگاه مسابقه M2 CS در طول خط اتومبیل مسابقه مشتری معرفی می کرد. مسابقه اضافه شده M2 محصولی است که برای لذت بردن از مسابقه با هزینه کمتری نسبت به CS طراحی شده است.
در حال حاضر ، سری مسابقه BMW M2 در آلمان ، آمریکای شمالی ، فرانسه ، هلند ، آفریقای جنوبی و ژاپن معرفی می شود. قیمت مسابقه M2 از 160.19 میلیون برنده شروع می شود. با M2 Racing ، که هزینه نگهداری را معرفی و کاهش می دهد ، BMW قصد دارد منطقه ورزش موتور مشتری را گسترش دهد.
[ad_2]
لینک منبع