فراخوان وافل منجمد به غذاهای TreeHouse آسیب وارد می کند

TreeHouse Foods Inc. به نتایج سه ماهه سوم مالی سال 2024 ضربه زد و پس از فراخوانی در ماه اکتبر از وافل ها و پنکیک های منجمد با برچسب خصوصی که بر موجی از خرده فروشان بزرگ مواد غذایی تأثیر گذاشت، دستورالعمل کل سال خود را کاهش داد.

TreeHouse برای دوره های سه ماهه و سالیانه منتهی به 30 سپتامبر اعلام کرد که هزینه های 27.1 میلیون دلاری از این فراخوان را شناسایی کرده است. کل شامل 15.3 میلیون دلار بازده محصول تخمینی، 8 میلیون دلار حذف موجودی غیرنقد و 3.8 میلیون دلار هزینه تدارکات برآورد شده است. به گفته این شرکت، بازده محصول از فروش خالص فراخوان 1.4 درصد برای سه ماهه و 0.6 درصد برای 9 ماهه است.

در 18 اکتبر، TreeHouse بیش از 600 محصول وافل منجمد را پس از آزمایش در کارخانه تولیدی برانتفورد، آنتی، که آلودگی بالقوه لیستریا را نشان داد، فراخوانی کرد. سپس، در 22 اکتبر، TreeHouse فراخوان را به همه محصولات ساخته شده در تأسیسات برانتفورد که هنوز در مدت زمان ماندگاری خود بودند گسترش داد. این توسعه بیش از 200 وافل توستر منجمد و محصولات وافل بلژیکی و بیش از 30 محصول پنکیک را به فراخوان اولیه اضافه کرد.

استیون اوکلند، رئیس و مدیر اجرایی، در یک کنفرانس تلفنی در 12 نوامبر در سه ماهه سوم به تحلیلگران گفت: “TreeHouse Foods فراخوان محصولات ساخته شده در تاسیسات برانفورد، آنتی را به دلیل تعهد به ایمنی و کیفیت مواد غذایی آغاز کرد.” نتایج. این فراخوان در نتیجه آزمایش‌های متداول تضمین کیفیت محصولات ما ساخته شده در این مرکز آغاز شد.

او گفت: «ما به طور موقت این مرکز را برای انجام نظافت عمیق، بهداشت و بازسازی بهداشتی تعطیل کرده‌ایم. کل سازمان ما متعهد به ایمنی مواد غذایی است و از اینکه این رویداد در سیستم ما رخ می دهد بسیار ناامید هستیم. اما همه ما را دوباره متعهد می کند که در مورد ایمنی مواد غذایی بی امان باشیم. ما انتظار داریم که این کارخانه در سه ماهه اول سال 2025 تولید خود را از سر بگیرد.

این فراخوان تا حدی باعث شد که TreeHouse کاهش 1 تا 2 درصدی در فروش خالص تعدیل شده را بین 3.37 میلیارد دلار تا 3.4 میلیارد دلار برای سال مالی 2024 پیش بینی کند، در مقایسه با چشم انداز قبلی خود از رشد ثابت تا 2 درصد به بین 3.43 تا 3.5 میلیارد دلار. . این شرکت همچنین پیش‌بینی خود را برای EBITDA تعدیل‌شده به 335 تا 345 میلیون دلار کاهش داد که از 360 میلیون دلار به 380 میلیون دلار قبلی کاهش یافته است.

“ما در حال به روز رسانی فروش خالص تعدیل شده خود در تمام سال به منفی 2% تا منفی 1% نسبت به سال قبل یا 3.37 میلیارد دلار تا 3.4 میلیارد دلار هستیم که نشان دهنده انتظارات ما مبنی بر اینکه روند مصرف کننده کمتر از سه ماهه اخیر باقی بماند و همچنین تاثیر پاتریک اودانل، مدیر ارشد مالی در این تماس گفت: فراخوان اخیر ما. «علاوه بر این، ما محدوده راهنمای EBITDA تعدیل شده خود را به 335 تا 345 میلیون دلار به روز کرده ایم. این به‌روزرسانی انتظارات ما را نشان می‌دهد که کاهش مصرف و روندهای ترکیبی مبتنی بر مصرف‌کننده که در طول سال تجربه کرده‌ایم، در سه‌ماهه چهارم ادامه پیدا می‌کند و باعث کاهش بیشتر نرخ عرضه ما در فصل اوج می‌شود. همچنین تأثیر مربوط به فراخوان انتقادی ما را منعکس می کند.»

در سه ماهه سوم، TreeHouse زیان خالص 3.4 میلیون دلاری را ثبت کرد، در مقایسه با درآمد خالص 7.1 میلیون دلاری، معادل 13¢ به ازای هر سهم رقیق شده در سهام عادی، یک سال قبل. این شرکت گفت که این ضرر در درجه اول منعکس کننده تاثیر فراخوان محصول و هزینه های مربوطه – از جمله بازسازی تاسیسات آبگوشت TreeHouse و فراخوان محصولات Griddle – و تعدیل سرمایه گذاری مارک به بازار است.

سود خالص تعدیل شده 38.7 میلیون دلار یا 74 ¢ به ازای هر سهم رقیق شده بود که نسبت به 32.4 میلیون دلار یا 57¢ به ازای هر سهم کاهش یافته در سال گذشته افزایش داشت. نتیجه تعدیل شده سود هر سهم با میانگین پیش بینی تحلیلگران 74 ¢ مطابقت داشت.

فروش خالص سه ماهه سوم با 2.8 درصد کاهش به 839.1 میلیون دلار از 863.3 میلیون دلار در سال گذشته رسید. فروش خالص ارگانیک با 2.7 درصد کاهش به 854.4 میلیون دلار رسید که منعکس کننده کاهش 0.5 درصدی قیمت و 0.8 درصدی در حجم/مخلوط است. TreeHouse خط بالا را عمدتاً به فراخوان محصول منجمد منجمد و همچنین به تأثیرات منفی ناشی از تعدیل قیمت‌های هدفمند کالا محور در دسته‌های خاص و اختلالات توزیع در جنوب شرقی ناشی از طوفان هلن نسبت داد.

اوکلند گفت: “عملکرد ما تحت تاثیر تضعیف روند مصرف کنندگان در صنعت ما و به ویژه دسته بندی های ما در سه ماهه سوم قرار گرفت.” “علاوه بر این، طوفان هلن باعث ایجاد تاخیرهایی در حجم حمل و نقل به خارج از مرکز توزیع کارولینای شمالی ما در روزهای پایانی سه ماهه شد، که تخمین می زنیم تاثیری بین 5 تا 10 میلیون دلار بر خط تولید ما داشته باشد.”

تلاش‌های بهینه‌سازی زنجیره تامین باعث صرفه‌جویی 20 میلیون دلاری در سه ماهه شد که منجر به افزایش 160 واحدی در سود ناخالص تعدیل‌شده شد که منجر به افزایش 14 درصدی EBITDA تعدیل‌شده شد. TreeHouse قبلاً 50 میلیون دلار صرفه جویی در هزینه ناخالص در نیمه دوم سال 2024 از طرح های زنجیره تامین را پیش بینی کرده بود.

او گفت: «با وجود این نتایج فروش، ما هنوز EBITDA تعدیل شده 103 میلیون دلاری را ثبت کردیم که در نقطه میانی محدوده راهنمایی ما بود. “این ناشی از سود ناخالص تعدیل شده قوی ما بود که نتیجه پس انداز مرتبط با سوپ ما بود.

منبع: foodbusinessnews

nbronmay547ze

Recent Posts

«مواد شیمیایی ابدی» (PFAS) به دیابت نوع ۲ ربط داده شدن

یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…

5 روز ago

سری آیفون ۱۷ در هفته دوم سپتامبر معرفی می‌شن

انتظار می‌ره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…

2 هفته ago

مثل اینکه سامسونگ میخواد از اولین گوشی سه‌تاشوی خودش همراه با گلکسی زد فولد ۷ و زد فلیپ ۷ رونمایی کنه؛ تاریخ عرضه‌شون هم لو رفته

یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سه‌تاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشی‌های تاشوی بعدی یعنی…

1 ماه ago

فراری ، “جوایز نقطه قرمز 2025”

[ad_1] فراری جایزه بهترین طراحی را در جایزه…

2 ماه ago

“تیم سوئد” Fallstar در رویداد “روز سوئد 2025” شرکت می کند

[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…

2 ماه ago

بیایید 20 میلیارد به عنوان هدیه تولد بسوزیم …؟ گرانترین ماشین جدید 3

[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…

2 ماه ago