اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

شیائومی کمتر از پنج گوشی هوشمند مختلف Redmi Note 13 را در سراسر جهان عرضه کرد. ما Note 13 Pro+ و Note 13 Pro 5G را برای بررسی دریافت کردیم، و اکنون زمان آن است که اولین برداشت های خود را از Redmi Note 13 Pro فقط LTE به اشتراک بگذاریم.

بسته‌های خرده‌فروشی شامل یک شارژر 67 واتی، یک کابل USB و یک کیف با کیفیت مناسب است که نسبت به محدوده قیمت بسیار محکم است.

شیائومی ردمی نوت 13 پرو تا حد زیادی شبیه به پوکو ام 6 پرو است، اما دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است که با ردمی نوت 13 پرو 5G مشترک است.

چیپست ردمی نوت 13 پرو Helio G99 Ultra نام دارد، اما هنوز هیچ جزئیاتی از شیائومی یا مدیاتک در مورد اینکه چگونه از Helio G99 معمولی بهتر است دریافت نکرده ایم. تا زمانی که بررسی کامل شود، خواهیم دید که آیا بیش از یک نام فانتزی برای آن وجود دارد یا خیر.

واحد ما در رنگ سبز جنگلی عرضه می شود و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

شیائومی ردمی نوت 13 پرو برای بررسی
بخش دوربین کاملاً جذاب است زیرا دقیقاً همان تنظیمات Redmi Note 13 Pro+ با سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ برای دوربین اصلی است.

ما در طول پیش‌نمایش از Pro+ متوجه شدیم که دوربین دارای مشکلات تعادل رنگ سفید است، و عمیق‌تر به این Pro می‌پردازیم تا بفهمیم که آیا این مشکل در اینجا نیز وجود دارد یا یک‌باره است.

شیائومی ردمی نوت 13 پرو برای بررسی
ممکن است شباهت هایی با دستگاه های دیگر وجود داشته باشد، اما هنوز ناشناخته های زیادی وجود دارد که باید حل شوند، بنابراین برای بررسی کامل در اطراف خود بمانید.

منبع: gsmarena

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *