اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

سونی لی پس از یک عملکرد فوق العاده در المپیک پاریس، هوس یک چیز می کند: یک کاسه بزرگ و بخار پز pho.

ژیمناست 21 ساله آمریکایی همونگ سه مدال دیگر در بازی های امسال به دست آورده است و در فینال میله های ناهموار روز یکشنبه یک برنز به دست آورده است و مجموع مدال های المپیک خود را (تاکنون) به 6 رسانده است.

لی پس از فینال پرتو تعادل روز دوشنبه به طور رسمی به دویدن خود در پاریس پایان داد و پس از اجرا از او پرسیده شد که قصد دارد برای جشن گرفتن چه بخورد.

لی می‌گوید: «مثلاً مقداری pho می‌خواهم. هرجا که اینجا را می‌گردم هوس خوردن pho یا نوعی سوپ کرده‌ام، اما فقط، نمی‌توانم آن را پیدا کنم، اما بله. این خیلی آسیایی من است.»

طرفداران لی به سرعت در رسانه های اجتماعی جمع شدند تا به او کمک کنند تا در پاریس مقداری pho پیدا کنند – خارج از سالن غذاخوری دهکده المپیک، که نقدهای ضعیفی (به غیر از مافین شکلاتی ویروسی)، از جمله از طرف هم تیمی اش سیمون بایلز، دریافت کرده است.

یکی از کاربران X پست کرده است: «یک مقدار PHO RN SUNI دریافت کنید».

یکی دیگر نوشت: «یک pho جامد در پاریس وجود دارد. “یکی آن را به آمار او برساند!”

یکی دیگر پست کرد: «پاریس تعدادی از بهترین Pho را در جهان دارد… با جامعه بزرگ ویتنامی آنجا مراجعه کنید. فرانسه خانه قدیمی ترین جامعه ویتنامی خارج از ویتنام است که به دلیل تاریخ استعمار این کشور اروپایی در اواخر قرن نوزدهم است.

“یکی در پاریس به سونی لی کمک کند تا یک pho خوب پیدا کند!!! این غیر قابل قبول است!» یکی دیگه نوشت

“من جایی پیدا کردم و توییت کردم @sunisalee_ و @USAGym را به امید اینکه کسی بتواند این را برای او دریافت کند!” کاربر X @iloveparis نوشت که به Pho Bobun در منطقه 9 پیوند می دهد.

همین کاربر در پست دیگری اشاره کرد که “مردم آنلاین می گویند که منطقه 13 رستوران های ویتنامی عالی دارد.” ویتنام تایمز همچنین در مورد رستوران‌های این منطقه نوشته است که شامل مکان‌های تخصصی در فو و بان مای است.

کاربر X @iloveparis همچنین اضافه کرد که «کافه آسیایی در بالای گالری لافایت دارای pho عالی است»، با اشاره به پاناسیا، که pho را علاوه بر سایر غذاهای آسیایی مانند سوشی و پیراشکی سرو می‌کند.

یکی دیگر از کاربران X با پیشنهاد یک pho spot چند دقیقه از موزه لوور نوشت: «پسرم و DIL Pho را در Pho 14 Opéra داشتند و گفتند که این یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال داشته‌اند. “کسی آمار @sunisalee_ را دریافت کند.”

یکی از طرفداران به تاریخچه هوس های المپیک لی نگاه کرد و خاطرنشان کرد که در “توکیو پیتزا بود و حالا فو آن است.”

منبع:today

به اشتراک بگذارید:

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *