عرضه ملی دونات های کریسپی کرم در رستوران های مک دونالد در حال سرعت گرفتن است، اما این شرکت دستورالعمل درآمد خود را برای سال 2024 کاهش داد و گفت که در حال تغییر ساختار مدیریت است.
جاش چارلزورث، مدیر اجرایی Krispy Kreme, Inc.، بازسازی را به فروش کوکیهای بیخوابی و گسترش کسبوکار روزانه تحویلشده (DFD) شرکت مرتبط میکند. «اکنون در اولین سال من به عنوان مدیرعامل، ما کارآمد شدهایم. و با فروش اکثریت سهام خود در Insomnia Cookies کامل و تسریع DFD ایالات متحده، تجارت خود را متمرکز کردیم. توسعه در حال انجام است.» برای هماهنگ کردن بهتر استعدادها و سرمایههایمان با اولویتهای تجاریمان، اکنون تیمهای مدیریتی خود را بازسازی میکنیم تا روی به حداکثر رساندن توسعه سودآور خود در ایالات متحده تمرکز کنند و در عین حال تلاشهای بینالمللی را بر پذیرش گستردهتر مدل حق رای دادن به سرمایه کم متمرکز کنیم.»
در طی تماسی در 7 نوامبر با تحلیلگران سرمایه گذاری، چارلزورث بدون مشخص کردن تغییرات مدیریتی فراتر از آوردن یک تیم جدید در بریتانیا، به تجدید ساختار اشاره کرد. او گفت که اولویتهای فعلی مدیریت شامل ایجاد ارتباط با مصرفکننده، افزایش نقاط دسترسی، افزایش کارایی مرکز و سیستم اسپیکر شرکت، بهبود کارایی سرمایه و افزایش تعامل تیم کریسپی کرم است.
درآمد خالص Krispy Kreme در سه ماهه سوم منتهی به 29 سپتامبر 39,563,000 دلار بود که معادل 23¢ به ازای هر سهم در سهام عادی بود، در مقایسه با زیان سال قبل از آن 40,457,000 دلار بود. فروش 370,662,000 دلار با 7 درصد کاهش نسبت به 398,745,000 دلار بود. نتایج در سه ماهه جاری شامل افزایش 87,128,000 دلاری در رابطه با فروش اکثریت سهام Insomnia Cookies بود. زیان عملیاتی این شرکت در سه ماهه سوم 16 میلیون دلار بود که نسبت به زیان 2.1 میلیون دلاری سال قبل به شدت افزایش داشت. زیان خالص تعدیل شده آن 2.5 میلیون دلار بود.
پس از اعلام درآمد، سهام Krispy Kreme در 7 نوامبر نزدک به کمتر از 11 دلار معامله شد که 11 درصد نسبت به بسته قبلی کاهش داشت، اما با کاهش قیمت 5 درصدی به پایان رسید.
با تعدیل فروش کوکیهای Insomnia، فروش Krispy Kreme در سه ماهه سوم 3.5 درصد افزایش یافت.
این شرکت گفت که فروش DFD و دیجیتال هر دو 15 درصد رشد کردند، در حالی که فروش خرده فروشی ایالات متحده و بریتانیا نرم بود. این شرکت کاهش 160 امتیازی حاشیه EBITDA تعدیل شده خود را به 9.1 درصد به عملکرد ضعیف در بریتانیا و «هزینه های افزایشی خسارت ناشی از تصادفات وسایل نقلیه» در ایالات متحده نسبت داد.
تنها در ایالات متحده، حاشیه EBITDA به دلیل هزینه های خسارت ناشی از حوادث و همچنین هزینه های راه اندازی مک دونالد، 250 واحد پایه کاهش یافت. تا حدی جبران بادهای مخالف “مزایای قیمت گذاری و بهره وری از مدل هاب و اسپیکر شرکت” بود.
Krispy Kreme با بهروزرسانی دستورالعملهای خود برای کل سال، درآمد خالص 1.65 تا 1.685 میلیارد دلار و رشد درآمد ارگانیک 5٪ تا 7 درصد را پیشبینی کرد. هر دو پیشبینی نسبت به دستورالعمل بازنگری شده در ماه اوت بدون تغییر باقی ماندند. این شرکت EBITDA را برای سال 205 میلیون دلار به 210 میلیون دلار پیشبینی میکند که 10 میلیون دلار کاهش نسبت به آگوست در هر دو طرف محدوده، و سود هر سهم 18¢ به 22¢، کاهش 6¢ (کاهش 21 درصدی در سمت بالا) را پیشبینی میکند. از محدوده، 25٪ در سمت پایین).
الکساندر الدرج، مدیر ارشد روابط با سرمایهگذاران، در پاسخ به سوالی درباره تعدیل راهنمایی، گفت که راهنماییهای فروش بدون تغییر باقی مانده است، که نشاندهنده نرمتر از فروش پیشبینیشده در خردهفروشی است که با تسریع در گسترش شرکت به مراکز فروش جدید جبران میشود.
الدرج گفت: “راهنمای کل سال در مورد EBITDA به روز شد تا تاثیر هزینه های لجستیک بالاتر در سه ماهه را منعکس کند، تصمیم عمدی ما برای تسریع هزینه های راه اندازی”. بنابراین، این یک حرکت به جلو در مقابل هر چیز غیرمنتظره است.»
الدرج هزینههای لجستیکی بالاتر را عمدتاً به فروش Insomnia نسبت میدهد، اگرچه این معامله چند هفته قبل از آخرین باری که کریسپی کرم راهنمایی صادر کرد، تکمیل شد.
الدریج گفت: «من فکر میکنم مهم است که توجه داشته باشیم که، میدانید، ما متعهد به ادامه کسب و کار بهتر هستیم، ما معتقدیم که در سه ماهه چهارم به اهرم عملیاتی باز خواهیم گشت.»
چارلزورث در طول تماس با سرمایه گذاران، چندین جنبه مختلف از گسترش شرکت را مورد بحث قرار داد، که با “شروع قوی” آن به سمت ایجاد حضور در بیش از 12000 فروشگاه مک دونالد تا پایان سال 2026 شروع شد.
او گفت: «مکدونالدز با یک برنامه بازاریابی محلی جامع از جمله تلویزیون، رسانههای اجتماعی و بیلبوردهای بیرون از خانه، از راهاندازی آن حمایت میکند. “ما انتظار داریم که این افزایش دید برای آگاهی از برند Krispy Kreme با گسترش به شهرهای بیشتری در سراسر کشور مفید باشد.”
او گفت که این شرکت در سه ماهه سوم بیش از 150 فروشگاه Target را به شبکه DFD خود اضافه کرد و نفوذ خود را در Walmart و Kroger نیز گسترش داد.
چارلزورث گفت: «ما همچنین آزمایش امیدوارکننده ای را در ایالات متحده برای تحویل روزانه برای تعداد کمی از انبارهای Costco در جنوب کالیفرنیا آغاز کرده ایم.
منبع: foodbusinessnews
یه تحقیق جدید میگه که به اصطلاح «مواد شیمیایی ابدی» ممکنه خطر ابتلا به دیابت…
انتظار میره سری آیفون ۱۷، که شامل چهار تا مدله، تو ماه سپتامبر معرفی بشه.…
یه افشاگر گفته که اولین گوشی هوشمند سهتاشوی سامسونگ احتمالاً کنار گوشیهای تاشوی بعدی یعنی…
[ad_1] برند خودروهای برقی پرمیوم سوئد Polestar در…
[ad_1] اگر حدود 11 تریلیون دارایی در دارایی وجود داشته باشد ، آیا می…