اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

ایلونا ماهر، بازیکن راگبی، پس از کسب مدال برنز المپیک 2024 پاریس، اشتهای خود را افزایش داده است.

در 3 آگوست، بازیکن ستاره تیم هفت نفره راگبی زنان ایالات متحده به خیابان‌های پاریس آمد تا با «میان‌وعده سبک» یک کروسان غول پیکر در یک ویدیوی کمدی TikTok جشن بگیرد.

ماهر در ویدیو در حالی که مدال برنزش از گردنش آویزان است، می‌گوید: «مممم» و این شیرینی بزرگ را «یک خوراکی کوچک، فقط چیزی که من را به راه انداختن» می‌خواند.

ویدیوی ماهر بیش از 5 میلیون بازدید داشت و آخرین مورد از مجموعه ای از لحظات ویروسی است که او هنگام حضور در بازی ها پست کرده است، از جمله یک مسابقه اخیر با تام بردی.

مفسران همچنان به ابراز عشق به این جوان 27 ساله که به سرعت به جایگاه گنج آمریکایی دست یافته است، ادامه دادند.

یک نفر نوشت: «خوردن یک کروسانت عظیم در حالی که مدال المپیک در پاریس به تن کرده اید، نمادین است. دیگری شعار می‌داد: «ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا»، در حالی که شخص دیگری گفت: «واقعاً شاهزاده خانم مردم است.»

یکی دیگر از کاربران TikTok این غذا را «شام دخترانه ✨» در اشاره به خواهر المپیکی، اولیویا ماهر، که مفهوم غذای ویروسی را ایجاد کرد، نامید.

ماهر تنها کسی نیست که در شهر نور از یک شیرینی غول پیکر لذت می برد. کریگ ملوین و آل روکر، مجریان امروز، لیلا روکر، دختر آل، برای یک کرال کرال پاریسی همراه شدند.

منبع:today

به اشتراک بگذارید:

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *