اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

اپل دستورالعمل های فروشگاه App خود را به روز کرده است و توسعه دهندگان اکنون می توانند پلتفرم های پرداخت جایگزین را در داخل برنامه های خود پیوند دهند. توسعه جدید محدود به فروشگاه‌های برنامه iOS و iPadOS در ایالات متحده است و توسعه‌دهندگان را ملزم می‌کند تا برای یک حق ویژه برای فعال کردن گزینه پیوند پرداخت‌ها به وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی درخواست دهند.

در اینجا چند ستاره وجود دارد، اپل از هر پرداختی که خارج از اپ استور انجام می‌شود، 27 درصد پورسانت دریافت می‌کند (در مقایسه با مالیات معمولی 30 درصدی اپل اپ استور)، و توسعه‌دهندگان همچنان باید سیستم خرید درون‌برنامه‌ای اپل را در برنامه خود ارائه دهند. برنامه توسعه دهندگان بخشی از برنامه فروشگاه App Small Business مستحق دریافت مالیات 12 درصدی هستند.

اپل همچنین دستورالعمل‌های خاصی را در مورد اینکه چگونه صفحه‌های پرداخت خارجی و پیوندهای وب‌سایت‌ها باید به‌عنوان بخشی از API پیوند خرید خارجی StoreKit ظاهر شوند و چگونه رفتار کنند، به اشتراک گذاشته است. اپل همچنین هنگامی که برنامه‌ها سعی می‌کنند کاربران را به پلتفرم‌های پرداخت خارجی هدایت کنند، صفحه‌های هشدار صادر می‌کند و به کاربران یادآوری می‌کند که مسئولیتی در قبال خریدهای انجام شده در وب نخواهد داشت.

توسعه‌دهندگان ممکن است درخواست کنند تا برای خرید چنین مواردی، پیوندی در برنامه خود به وب‌سایتی که توسعه‌دهنده مالک آن است یا مسئولیت آن را بر عهده دارد، ارائه دهند.
مطابق با قرارداد حق، پیوند ممکن است کاربران را در مورد مکان و نحوه خرید اقلام خرید درون‌برنامه و این واقعیت که چنین مواردی ممکن است با قیمت نسبتاً پایین‌تری در دسترس باشند، آگاه کند.
این حق فقط برای استفاده در فروشگاه برنامه iOS یا iPadOS در ویترین فروشگاه ایالات متحده محدود است.
در تمام ویترین‌های فروشگاه دیگر، برنامه‌ها و ابرداده‌های آن‌ها ممکن است شامل دکمه‌ها، پیوندهای خارجی، یا سایر فراخوان‌هایی برای اقدامی نباشند که مشتریان را به مکانیسم‌هایی غیر از خریدهای درون‌برنامه هدایت می‌کند.

منبع: gsmarena

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *